iCAUR V23 Bilutu Zirvesi’ni Aşarak Guinness Dünya Rekoru’nu Kırdı!

Sınırları aşan teknolojilerle yollara çıkan iCAUR V23, i-AWD Akıllı Elektrikli Dört Çeker Sürüş Sistemi ile “Çölün Everest’i” olarak bilinen ve birbirinden zorlu kum zeminlerine sahip Bilutu Zirvesi’ni aşarak yeni bir rekora imza attı. Bununla birlikte model, “kutu tipi elektrikli araç kategorisinde sabit en yüksek kum tepesine en hızlı tırmanış” dalında Guinness Dünya Rekoru’nu kırdı. Bilutu Zirvesi’nin kumu yumuşak, kaygan ve her tekerlek için adeta zorlu bir mücadele alanı niteliğinde. Bu noktada iCAUR V23’te yer alan sınıfının en iyi i-AWD sistemi, araç ve araziyi anlık olarak izleyerek torku her bir tekerleğe milisaniyeler içinde ayarlayarak aktarıyor. Pürüzsüz kalkışlar, güçlü tırmanışlar ve etkileyici kurtulma gücüyle bu kutu tipi elektrikli model, birçok mekanik kilitle donatılmış arazi aracını geride bırakıyor.

iCAUR V23, Zhejiang Uluslararası Pisti’nde (ZIC) “En Hızlı Kutu Tipi Elektrikli Araç” unvanını kazanmasının ardından şimdi de “Çölün Everest’i” olarak anılan Bilutu Zirvesi’ne ulaştı. Ayrıca model, “kutu tipi elektrikli araç kategorisinde sabit en yüksek kum tepesine en hızlı tırmanış” dalında Guinness Dünya Rekoru’nu kırdı.
Çöl zirvelerine kusursuz tırmanış
Çöl zirvelerini aşmak, bir aracın genel performansının nihai testidir. Bu tip testler güç, dört çeker sistemi, şasi dayanıklılığı, elektronik kontrol ve ısı yönetimi gibi birçok sistemi sınar. Genellikle saf elektrikli kutu tipi araçların “zarif ama dayanıklı değil” olarak algılandığı bir ortamda, iCAUR V23 olağanüstü ürün gücüyle öne çıkıyor.
Modelin temel misyonu, şehir içi sürüşlerde ve günlük yaşamda mükemmel bir yol arkadaşı olurken, aynı zamanda arazi maceralarında da üstün performans gösterebilen çok yönlü bir araç yaratmak. iCAUR V23, gerçek anlamda “Her gün ihtiyacım olmayabilir ama onsuz yaşayamam” anlayışını somutlaştırıyor.

V23’ü zorlu kum tepeleri durduramıyor!
Bilutu Zirvesi’nin değişken kumları, araç performansının en sert sınavıdır. Bu zeminde sürekli değişen tutuş koşulları tork dağılımının sınırlarını zorlarken V23, i-AWD Akıllı Elektrikli Dört Çeker Sürüş Sistemi ile iddiasını ortaya koydu. Daima tetikte bir yardımcı sürücü gibi, araç ve yol durumunu sürekli analiz eden bu sistem, dört tekerleğe en uygun gücü milisaniyeler içinde aktarıyor ve insan reflekslerinin çok ötesinde bir hızla çalışıyor. İster kumlu zeminde kalkış, ister dik bir yokuş çıkışı olsun, tüm süreç ipeksi bir akıcılıkla gerçekleşiyor. Böylece V23’ün son derece verimli arazi kabiliyeti, saf elektrikli macera araçları için temel standartları yeniden tanımlıyor.

Kum tuzakları V23’ün oyun alanı!
Bilutu Zirvesi’nin kumu yumuşak, kaygan ve her tekerlek için adeta zorlu bir mücadele alanı niteliğinde. Bu noktada iCAUR V23’te yer alan sınıfının en iyi i-AWD sistemi, araç ve araziyi anlık olarak izleyerek torku her bir tekerleğe milisaniyeler içinde ayarlayarak aktarıyor. Pürüzsüz kalkışlar, güçlü tırmanışlar ve etkileyici kurtulma gücüyle bu kutu tipi elektrikli model, birçok mekanik kilitle donatılmış arazi aracını geride bırakıyor.
Üstün özelliklere sahip olan iCAUR V23, çift ön ve arka motoruyla 455 HP’ye kadar güç ve 490 Nm tork sunuyor ve sınıfının lideri olan 232 Ps/t güç-ağırlık oranına sahip. Ayrıca modelin yüksek dişli oranı sayesinde tekerlek torku 5.900 Nm’nin üzerine çıkıyor. Gerek kuma saplanıldığında, gerekse de dik bir yokuşta gaz pedalına tek bir dokunuşla ham güç devreye girerek her zorluktan kolayca çıkarıyor.
Dayanıklı, çevik ve durdurulamaz
Off-road kabiliyeti sağlam bir geometriyle başlar ve iCAUR Süper V23 bunu fazlasıyla sunuyor. Model, 43° yaklaşma açısı ve 41° uzaklaşma açısıyla en güçlü rakiplerini bile geride bırakıyor. Bununla birlikte 210 mm yerden yükseklik ve %100 maksimum tırmanma yeteneğiyle, tüm tümsekleri ve eğimleri zorlanmadan aşabiliyor. V23’ün gövde burulma direnci ise 34.130 Nm/° seviyesine ulaşıyor. Böylece da kaya gibi sağlam bir denge sağlıyor. Ayrıca kabin içindeki dijital off-road ekranı, sürücüyü gerçek zamanlı bilgilendiriyor. Böylece araziye yeni başlayan sürücüler bile güvenle ilerleyebiliyor. Çölü geçmek, sıcaklıkla ve yüksek yüklerle mücadele etmek demektir. iCAUR Süper V23 bu zorluklar için tasarlandı. Model, CATL’ın yeni nesil batarya hücreleri, akıllı BMS sistemi ve Ai aktif soğutma teknolojisiyle, yüksek deşarj oranlarında bile maksimum performansını koruyor. Ayrıca Inovance 6’sı bir arada entegre e-sürüş sistemi, -40°C ile 105°C arasında %90,5’in üzerinde verimlilikle çalışarak uzun tırmanışlarda bile gücü kesintisiz şekilde aktarıyor.
